امضای تفاهم نامه تامین منابع اطلاعاتی علمی

با حضور معاونین دو وزارتخانه‌ بهداشت و علوم انجام شد؛

امضای تفاهم نامه تامین منابع اطلاعاتی علمی

تفاهم نامه کنسرسیوم تامین منابع اطلاعاتی علمی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاون پژوهشی وزارت علوم، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و سرپرست مرکز توسعه اطلاعات و انتشارات علمی امضاء شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، یونس پناهی در این نشست با تاکید بر ضرورت برقراری دسترسی مجدد به منابع علمی برای پژوهشگران در راستای رشد جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان، خواهان گسترش و توسعه ظرفیت‌های همکاری مشترک بین دو وزارتخانه بهداشت و علوم شد.

در ادامه معاون پژوهشی وزارت علوم، ضمن تقدیر از همکاری‌های مشترک وزارت علوم با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در چند سال اخیر، بر توسعه ظرفیت‌های همکاری مشترک تاکید کرد. 

در انتهای این نشست تفاهم نامه مشترک تشکیل کارگروه ملی تامین منابع اطلاعات علمی”مابین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امضا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم نامه تامین منابع اطلاعاتی علمی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم نامه تامین منابع اطلاعاتی علمی"، کلیک کنید.