افزایش ظرفیت شبکه مادر ارتباطی کشور به اندازه سه دهه گذشته +فیلم

در دولت سیزدهم محقق شد؛

افزایش ظرفیت شبکه مادر ارتباطی کشور به اندازه سه دهه گذشته +فیلم

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: افزایش ظرفیت شبکه مادر ارتباطی کشور به انداز ه سه دهه گذشته و اتصال بیش از ۱۱ هزار روستا به شبکه از اهم این اقدامات دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت‌:

«پوشش ۱۰۰ درصدی ارتباطات در شعب اخذ رای و انجام بیش از ۹۹ درصد استعلامات به صورت برخط، حاصل کار بزرگی است که دولت شهید جمهور در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهر و روستا انجام داد.

افزایش ظرفیت شبکه مادر ارتباطی کشور به اندازه سه دهه گذشته و اتصال بیش از ۱۱ هزار روستا به شبکه از اهم این اقدامات است.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ظرفیت شبکه مادر ارتباطی کشور به اندازه سه دهه گذشته +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ظرفیت شبکه مادر ارتباطی کشور به اندازه سه دهه گذشته +فیلم"، کلیک کنید.