افزایش حجم تردد در جاده های شمالی کشور/ چالوس یکطرفه شد

افزایش حجم تردد در جاده های شمالی کشور/ چالوس یکطرفه شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 57 میلیون حادثه رانندگی در محورهای کشور رخ داد، گفت: نسبت به ایام نوروز تردد در محورهای استان های شمالی افزایش یافته است.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به تردد در محورهای کشور گفت: با توجه به افزایش تردد در محورهای شمالی کشور به ویژه محور چلیس، این محور از ساعت 8 صبح امروز منحرف شده است. . ، چهارشنبه (22 آوریل).

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته تردد در 24 ساعت گذشته به دلیل افزایش تردد در محور چلیس نسبت به ایام نوروز 80 درصد افزایش یافته است. سایر محورهای پرتردد کشور با بارهای سنگین مواجه هستند.

فرمانده پلیس راهور فرجا افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر در تمامی محورهای کشور به ویژه شمال کشور تردد کنند. امیدواریم شهروندان ایرانی با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات و مدیریت سفر بتوانند از تعطیلات پیش رو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین داده های سامانه تردد شمار در 24 ساعت گذشته 57 میلیون تصادف رانندگی رخ داد، گفت: محورهای استان های شمالی و محور، فیروزکوه، هرات و قزوین-ریشت نسبت به سایر محورها. تعداد زیادی وجود دارد.

حسینی ادامه داد: در بزرگراه تهران – کرج – قزوین، تهران – قم و بزرگراه امام رضا (ع) شاهد ترافیک سنگین هستیم.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش حجم تردد در جاده های شمالی کشور/ چالوس یکطرفه شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش حجم تردد در جاده های شمالی کشور/ چالوس یکطرفه شد"، کلیک کنید.