اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی

بر اساس اظهارات قایم مقام بانک مرکزی در حوزه فناوری نوین، اکنون امکان پرداخت از طریق تلفن همراه به جای کارت در کشور وجود دارد و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه متصل هستند.

اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی

ساینس بلاگ:

رییس اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی تصریح کرد: طرح کارت هوشمند همراه (تراکنش های حضوری بدون پاس) برای ارتقای استانداردهای امنیتی در شبکه پرداخت کشور لینک می شود.

در این روش نیازی به حضور فیزیکی کارت بانکی در حین انجام تراکنش نیست و با گرفتن اثر انگشت مشتری، امنیت پرداخت ها در چند مرحله در اپلیکیشن هوشمند به میزان قابل توجهی بهبود می یابد، از طرق مختلف تاثیرگذار خواهد بود بازارها و همه شاهد تاثیر بالای آن در آینده خواهند بود. من این را به فال نیک می گیرم و معتقدم تغییرات مثبتی در این زمینه ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم می توانند به راحتی از طریق گوشی هوشمند خود پرداخت کنند و مانند گذشته مستقیماً به کارت خود متکی نباشند.

این واقعیت که دستگاه های خودپرداز محدودیتی را برای مردم ایجاد می کنند تا وجوه مورد نظر خود را دریافت کنند، اراده قوی دولت برای حذف پول نقد را نشان می دهد. همه فروشندگان، حتی فروشندگان، کارتخوان دارند و پول نقد اهمیت و ارزش سابق خود را از دست داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی"، کلیک کنید.