اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد

اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی-ایرانی را داشتیم که یک مطالبه چندساله بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ؛ محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی-ایرانی را داشتیم که یک مطالبه چندساله بود.

وی افزود: ویژگی این سند، قابلیت اجرایی شدن آن است؛ ما اسنادی را می نویسیم که از همان زمان تصویب، قابلیت اجرا داشته باشد.

وزیر ارشاد گفت: با هماهنگی خوبی که با وزارت رفاه و سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در خصوص تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده تری نسبت به گذشته اتفاق بیفتد.

اسماعیلی تاکید کرد: در گذشته برای دانشجویان و طلاب و اساتید یارانه تخصیص می دادیم ولی امسال این اقشار را توسعه خواهیم دادیم و مناطق محروم را ویژه خواهیم داد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد"، کلیک کنید.