استقرار حجاب بان ها همچنان در گیت ورودی دانشگاه تهران

استقرار حجاب‌بان‌ها همچنان در گیت ورودی دانشگاه تهران
ساینس بلاگ:

پرده ها همچنان در دروازه های ورودی دانشگاه تهران پابرجاست. امیدواریم این موضوع که موجب سرخوردگی و تحقیر دانش آموزان می شود هر چه زودتر برطرف شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: نگهبان حجاب همچنان در ورودی دانشگاه تهران مستقر است. امیدواریم این موضوع که موجب سرخوردگی و تحقیر دانش آموزان می شود هر چه زودتر برطرف شود.

سید علیرضا هاشمی بافقی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران و جامعه علوم پزشکی تهران اخیرا به گفت و گو پرداختند.

در زیر می توانید نکات مهم آن سخنرانی را بخوانید:

بیمارستان های علوم و بهداشت روش های مختلفی را برای بازگشت دانشجویان اتخاذ کرده اند. در وزارت بهداشت اجرای کلیه مصوبات دانشجویان متوقف و تشکیل کمیته جدید در دستور کار قرار گرفت. اخیراً دکتر حبیبه سرپرست امور دانشجویی وزارت علوم با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که کلیه دانشجویانی که با احکام انضباطی مواجه هستند می توانند در مدت زمان حذف و اضافه شدن به کمیته مراجعه کنند.

تا جایی که من می دانم با وزرا تصمیم گرفته شد. در دیداری که نمایندگان جامعه اسلامی با مدیر امور دانشجویی دکتر حبیبه و مشاور وزیر علوم دکتر روشن داشتند خواستار لغو و حذف این دستور در اسرع وقت شدند. مفاهیم آنها مطرح شد و شفافیت در دستورات و تعداد دستورات مورد بحث قرار گرفت

پرده ها همچنان در دروازه های ورودی دانشگاه تهران پابرجاست. امیدواریم این موضوع که موجب سرخوردگی و تحقیر دانش آموزان می شود هر چه زودتر برطرف شود.

دانشگاه تهران همچنان نسبت به حجاب هشدار می دهد و تغییر مثبتی در این زمینه ایجاد نشده است.

منبع: همان روزنامه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار حجاب بان ها همچنان در گیت ورودی دانشگاه تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار حجاب بان ها همچنان در گیت ورودی دانشگاه تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه