از کشف ۳۴ میلیاردی اموال مسروقه تا دستگیری تهدیدکننده به انتشار تصاویر خصوصی در مازندران

از کشف ۳۴ میلیاردی اموال مسروقه تا دستگیری تهدیدکننده به انتشار تصاویر خصوصی در مازندران

ساینس بلاگ/مازندران رئیس پلیس کارآگاهی استان مازندران از کشف 34 میلیارد ریال اموال مسروقه و دستگیری 252 سارق و اختلاسگر توسط پلیس آگاهی خبر داد.

سرلشکر علی قیصری فرمانده انتظامی این استان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای کاهش جرم سرقت در اجرای طرح مبارزه با سارقان در دستور کار قرار گرفت نیروی کارآگاه پلیس در دسترس است. اداره کل آموزش و پرورش استان فرماندهی انتظامی شهرستان و فرماندهی انتظامی استان در راستای آگاهی بخشی اقدامات فنی و علمی گسترده ای انجام داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این خبر اعلام کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم در اجرای تحقیقات سارقان و غارتگران اماکن منازل و حیوانات دولتی به صورت جداگانه با استفاده از خودروهای خود شناسایی شدند. کارآگاهان پلیس

وی افزود: در این مجموعه 252 مظنون و مجرم در اعتصابی با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی دستگیر شدند و در جریان اقدامات ویژه پلیسی بیش از 321 نفر در پرونده سرقت دستگیر شدند. و اموال مکشوفه بیش از 34 میلیارد ریال است که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرماندار قیصری گفت: با اجرای طرح 72 ساعته فوق کاهش 15 درصدی انواع سرقت در این استان و در این طرح جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه حیوانات و کالاهای مسروقه از اماکن دولتی است. بوده است طلا جواهرات و سایر اقلام مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شهروندان خواست به هشدارهای پلیس توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه حادثه مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند و با استفاده از سامانه های مدرن از جمله ماه و جی آی اس از وقوع جرائم جلوگیری و به صورت علمی کشف کنند.

انتشار عکس های خصوصی و تهدید به ضرب و شتم 35 شهروند بابلی

سرلشکر دادش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری فردی که با تهدید به انتشار عکس های شخصی از 35 شهروند بابلی زورگیری کرده بود خبر داد.

سرهنگ علی دادش تبار درباره این خبر گفت: پس از شکایت مردم مبنی بر افزایش زور از سوی آنان در فضای مجازی و انتشار و هتک حیثیت تصاویر در شبکه های اجتماعی این موضوع فتا در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به 35 فقره اختلاس اعتراف کردند و پس از رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی و قضایی شدند.

مدیر برنامه دادش تبار از کاربران شبکه های اجتماعی خواست از ارسال عکس های شخصی خود به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مزاحمت در فضای مجازی این موضوع را در اسرع وقت با خانواده های خود در میان بگذارند و به پلیس اطلاع دهند.

گرفتن راهزنان در حال افزایش در سوراخ

سردار حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان سری از دستگیری دو نفر برهم زننده نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

عبدالله حسن زاده فرماندار با بیان این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان ساری طرح برخورد قاطع با سارقان و زورگیران را در دستور کار خود قرار داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران در حین گشت زنی دو سارق را که با یک قبضه کلت کمری و اسپری فلفل بر هم زننده ترس و نظم و امنیت اجتماعی بودند دستگیر و در اقدامی قاطعانه دستگیر کردند

به گزارش ساینس بلاگ بر اساس گزارش پلیس بازرس حسن زاده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و قضایی شدند و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم با پلیس و همگان است. خط بالایی است اگر کسی بخواهد به هر نحوی تخلف کند پلیس با برخورد قاطع و قانونی مواجه خواهد شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از کشف ۳۴ میلیاردی اموال مسروقه تا دستگیری تهدیدکننده به انتشار تصاویر خصوصی در مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از کشف ۳۴ میلیاردی اموال مسروقه تا دستگیری تهدیدکننده به انتشار تصاویر خصوصی در مازندران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه