اختتامیه نخستین رویداد «تک گویی عاشورایی ۷۳» در قم برگزار شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

اختتامیه نخستین رویداد «تک گویی عاشورایی ۷۳» در قم برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ اختتامیه رویداد «تک گویی عاشورایی ۷۳» شامگاه دوشنبه در مجتمع تربیتی هدایت قم برگزار شد.

سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم در این مراسم با بیان اینکه در این رویداد کارگردان اولی هایی ورود کردند که این رویداد نقطه آغازین کارشان بوده افزود: استقبال خوبی از این رویداد صورت گرفت و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری آن در سحط ملی و بین المللی باشیم.

اسامی برگزیدگان رویداد «تک گویی عاشورایی ۷۳» به شرح زیر است.

«محمدمهیار کاشی» کارگردان نمایش «سلسله» به عنوان بهترین کارگردان این رویداد انتخاب شد همچنین «زینب بشکار» کارگردان نمایش «و من گریستم چونان که مادیان می گرید» و «محمدامین وفاجو» کارگردان نمایش «خنجره ها» مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش انتخاب بهترین «نویسنده» «مرتضی مرتضوی راد» نویسنده نمایش «و من گریستم چونان که مادیان می گرید» به عنوان نویسنده برگزیده و «محمدرضا شاهمردی» برای نویسندگی نمایش «سلسله» به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

در بخش انتخاب بهترین «بازیگر» هیئت داوران «حمید قائمی» برای نمایش «خنجره ها» را به عنوان بهترین بازیگر برگزیده و «عادله حسینی» بازیگر نمایش «و من گریستم چونان که مادیان می گرید» و «سجاد بختیاری زاده» بازیگر نمایش «سلسه» را به عنوان بازیگران شایسته تقدیر انتخاب کردند.

«معین رستمی» سازنده موسیقی نمایش «سلسله» در بخش بهترین «آهنگساز» به عنوان برگزیده انتخاب و از «علی مثقالی» سازنده موسیقی نمایش «و من گریستم چونان که مادیان می گرید» تقدیر به عمل آمد.
هیئت داوران این رویداد به «مهدی کاشی» برای نمایش «سلسله» در بخش بهترین «طراح نور» «بهنام رضائیان» برای نمایش «رمل هایی که در گوشه حزین چهارگاه می خوانند» در بخش بهترین «طراح صحنه» «فاطمه کریمی»

برای نمایش «رمل هایی که در گوشه حزین چهارگاه می خوانند» در بخش بهترین «طراح لباس» «زینب بشکار» برای نمایش «و من گریستم چونان که مادیان می گرید» در بخش «طراح گریم» و «فائزه حسینی سهیم» برای نمایش «دیر شدن» در بخش بهترین «طراح پوستر» دیپلم افتخار اهدا کرد.

در بخش «آثار جنبی» نمایش «عبدالرحمان آهنگر» به کارگردانی «علی اصغر ایمان زاده» و نمایش «مشکی برای نفرین» به کارگردانی «نرگس اسماعیلی» انتخاب شدند همچنین «امیرحسین شعبانیان» برای نمایش «ابن الحسن» به علت تلاش صادقانه در به ثمر رسیدن نمایش «جایزه ویژه» این دوره را دریافت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختتامیه نخستین رویداد «تک گویی عاشورایی ۷۳» در قم برگزار شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختتامیه نخستین رویداد «تک گویی عاشورایی ۷۳» در قم برگزار شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه