اجرای برج نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم

اجرای برج نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم

در پی عملیات وعده صادق، تصاویری از اقدام موشکی و پهپادی ملت ایران بر روی برج آزادی به نمایش در آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، در پی عملیات «وعده صادق» از سوی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران بر روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملّی انقلابی تهران، در قالب برج نگاره به نمایش در آمد.

این اقدام در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت و وزارت فرهنگ نیز ویدیومپینگ برج آزادی را در این راستا فعال کرد.

اجرای برج نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم

در این برج نگاره تصاویری از توانمندی های دفاعی نظامی و قدرت پهپادی و موشکی کشور و پرچم وحدت آفرین و انسجام افزای جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای برج نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای برج نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم"، کلیک کنید.