آلبوم «در انتظار باران» منتشر می شود

آلبوم «در انتظار باران» منتشر می‌شود

حمید بهروزی نیا از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ حمید بهروزی نیا آهنگساز و نوازنده گفت: آلبوم جدیدم با عنوان «در انتظار باران» که از ٣ سال پیش مشغول آهنگسازی و تنظیم آن هستم در مراحل نهایی قرار دارد و جمعه ۲۷ ساینس بلاگ رونمایی می شود.

این هنرمند با اشاره به اینکه این آلبوم بی کلام است تاکید کرد: این اثر شامل ۹ قطعه است که در هر قطعه ساز تار یا سه تار با توجه به حال و هوای ملودی با ساز یا ساز های دیگر ترکیب شده است. همچنین هر کدام از قطعات در برهه ای از زندگی من ضبط شده که مسائل و دغدغه های اجتماعی سیاسى اقتصادی و … در این آلبوم تاثیر گذار بوده است.

ی خاطرنشان کرد: همچنین قطعه هفت این آلبوم با عنوان «حدیث آشنایی» کاری زیبا از استاد حبیب الله بدیعى است. این آلبوم با همکاری شرکت شکیبا مهربان و با مدیریت ملک مسعودی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این آهنگساز در پایان گفت: تفاوت این اثر با آلبوم های قبلی این است که هر قطعه مستقل است و ارتباطی به قطعه قبل و بعد خود ندارد. همچنین سازبندی در هر ترک متفاوت است چون به طور معمول در آلبوم ها یک سازبندی ثابت برای کل آلبوم استفاده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلبوم «در انتظار باران» منتشر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلبوم «در انتظار باران» منتشر می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه