آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت تپه

آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت تپه

به گزارش ساینس بلاگ، نشست خبری مشترک مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز چهارشنبه 9 اسفند ماه با حضور خبرنگاران در حال برگزاری است.

میزان در خبری نوشت: ستایشی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: بی شک نقش ارزنده جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور به ویژه همکاران وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وسایر همکاران خدوم گمنام این عرصه در حفظ و حراست از امنیت ملی بی بدیل و مثال زدنی است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت تپه و آیا متهم پرونده اسدبیگی در زندان است یا خیر، گفت: براساس دادنامه صادره از سوی دادگاه صالح به اتهامات درج شده در پرونده که از جمله اخلال کلان در نظام ارزی کشور از طریق قاچاق عمده و کلان ارز است، نامبرده به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق تعزیری و محرومیت دایم از هرگونه خدمات دولتی محکوم شده است.

وی افزود: متهم همچنین بر اساس دادنامه صادره به پرداخت جزای نقدی به میزان 126 میلیارد تومان و ضبط اموال نیز محکوم شده است. اسدبیگی در تاریخ 25 ساینس بلاگ ماه سال 1400 به زندان معرفی شده و در این مدت از هیچگونه ارفاقات قانونی (مرخصی) استفاده نکرده است و به بیرون نیز اعزام نشده بنابراین متهم پرونده در زندان در حال تحمل کیفر است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت تپه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت تپه"، کلیک کنید.